FAQ

1. Hvordan registrerer jeg bruker på Lyreco.no?

Øverst til venstre på forsiden er det en knapp som heter «Registrer». Klikk her og fyll inn nødvendig informasjon for å opprette bruker.

2. Jeg har opprettet en bedriftskonto, men er privatperson, eller motsatt. Kan jeg endre på det?

Ja, du kan endre denne typen brukerinnstilling ved å sende mail til support.no@lyreco.com

3. Kan jeg spore pakken min?

Ja, du kan spore pakken via posten sin sporingslink

4. Kan jeg betale med faktura?

Bedriftskunder kan betale med faktura. NB: Vi sender for øyeblikket kun ut PDF-faktura og ikke EHF-faktura.

5. Kan jeg returnere varene mine? 

Alle privatpersoner kan returnere varer innen 14 dager. Bedriftskunder må avtale retur med vårt kundesenter. Les mer her: Retur

6. Det er noe feil med bestillingen som er mottatt, hva gjør jeg?

Om det skulle være feil med bestillingen din når du mottar varene, kan du kontakte kundeservice snarest, slik at det kan opprettes en reklamasjon. Les mer her: Reklamasjon

7. Hva er normal leveringstid?

Normal leveringstid er 1-5 virkedager, men noen produkter, for eksempel møbler, kan ta lenger tid å få tilsendt.