|
Din bruker |
||||||||
Slik oppretter du en brukerKlikk på menneske ikonet øverst til høyre. Klikk videre på "Opprett konto" og på neste side fyller du ut informasjonen du blir bedt om. Brukernavnet ditt blir e-postadressen du legger inn når du oppretter bruker. Når du er registrert, kan du logge deg på med brukernavnet og passordet du valgte. Slik logger du påKlikk på menneske ikonet øverst til høyre. Fyll inn brukernavnet og passordet du valgte da du registrerte deg under eksiterende kunde. Hvis du har glemt passordet ditt …Trykk på Glemt passord-knappen under påloggingsfeltet. Da sendes det en e-post til e-postadressen du registrerte deg med. Hvis du ikke mottar noen e-post, kan du sjekke spamfilteret. Slik endrer du kontaktinformasjonenFor å endre kontaktinformasjonen, må du først logge deg inn. Deretter går du til "Min bruker" i menyen til venstre. Husk å trykke på lagre etter du har endret informasjonen. Kan jeg benytte samme konto for flere leveringsadresser?Hver bruker er knyttet til en bestemt fakturaadresse, men du kan selv velge en alternativ leveringsadresse. Dette kan du enten gjøre ved å logge på og trykke på navnet ditt øverst til høyre og deretter velge Adresser i menyen til venstre. Du kan også velge ny adresse i kassen ved å trykke på Legg til adresse. Jeg har mer enn ett kundenummer. Spiller det noen rolle hvilket jeg bruker?Vi anbefaler deg å bruke kun ett kundenummer når du handler hos oss, og at du bruker det hver gang du kontakter oss, enten det er på e-post eller telefon. Dette gjør det enkelt for oss å hjelpe deg. Hvis du har to eller flere kundenummer (for eksempel fordi du bestiller for mer enn ett selskap), vil vi be deg om å sørge for at du alltid bruker riktig kundenummer, slik at varer og fakturaer går til riktig kunde. For å konsolidere flere kontoer i én, kan du sende en e-post til support.no@lyreco.com. |