Hjelp Få svar på vanlige spørsmål

 

Lyreco.no
Vilkår
Din bruker
Om Ordre > >
Betaling
Frakt og levering
Reklamasjoner og returer
Garantibetingelser

Om ordre

Hvordan vet jeg at Lyreco.no har mottatt min bestilling?

Når du har sendt inn bestillingen din, får du en ordrebekreftelse på skjermen din. Her finner du planlagt leveringsadresse, ordrenummer og eventuelle endringer som gjelder for din bestilling. Du får også en ordrebekreftelse på e-post.

Hvis flere kunder bestiller samme vare samtidig kan varen ha blitt utsolgt. Da regnes denne som restordre og vil ikke bli levert. Dette vil fremkomme på ordrebekreftelsen. Dersom du fortsatt ønsker å kjøpe denne varen må du bestille den på nytt senere.

Kan jeg endre ordren etter at jeg har sendt den?

For at du skal motta bestillingen din raskets mulig, blir den behandlet fortløpende. Hvis du vil slette eller endre bestillingen, kan du kontakte oss på 47982020 og oppgi ordrenummeret som vises på ordrebekreftelsen du har fått på e-post. Om bestillingen din er behandlet, så kan den dessverre ikke endres eller kanselleres. 

Er fakturen vedlagt sendingen min?

Nei, faktura blir sendt til deg i en egen e-post i løpet av få dager. Hvis bestillingen leveres til en alternativ adresse, vil fakturaen alltid sendes til fakturaadressen.

Er vareutvalget på Lyreco.no det samme som i butikk eller kataloger jeg har mottatt?

Nei - du finner et større produktsortiment i nettbutikken. Det kan være forskjeller i vareutvalg og pris mellom våre butikker, i nettbutikken og i trykt materiell.

Hvilken informasjon vises i ordrehistorikken?

Ordrehistorikken inneholder alle dine bestillinger. Du kan filtrere etter tidsperiode og ordrestatus, sortere etter dato og totalsum og søke etter bestillers navn og ordrenummer. Vær oppmerksom på at bestillinger og korreksjoner som er gjort via kundesenteret ikke vises. Husk at denne listen kun er til informasjon, og at den ikke har noen juridisk gyldighet. 

Hva er merverdisatsene på min bestilling?

Gjeldende merverdiavgift er 25 % på alle produkter, med unntak av mat- og drikkevarer som har 15 % merverdiavgift.

Hvordan kan jeg vite om en vare er på lager når jeg bestiller i nettbutikken?

Du vil se en grønn sirkel for varene som er på lager. Når du søker etter produkter på nettsiden vil det fremkomme et «midlertidig utsolgt»-flagg på de varene som ikke er tilgjengelige for øyeblikket.

Hvis du vil bestille en vare som ikke er på lager, kan du kontakte oss på 47982020.